Pages

18 September 2012

NEW TRENDS FOR A.W 2012- PART 1

EASTERN

This trend is pretty; it loves colour and channels your inner GEISHA. Try orinental silk embroidery snd cherry-blossom prints in your A/W wardrobe.







 Wilbur & Guisse Bag

Shoes at Matthew Williamson


The High Street is full of oriental print clothes in  silky fabrics and these can be combined with vibrant accessories. I can't wait to leash out on to the shops any time now!

Uzak doğu esintileri ile hareket bulan bu trend için ipek ve motifli kumaşları çiçekli ve ejderha yada tavuz kuşu baskılı kıyafetlerde kullanmış modacılar.

1 comment:

  1. Ben seviyorum bu dokunuslari, kimono desenleri cok guzel oluyor. Yillar evvel aldigim iki parcam var, biraz zayiflarsam onlarla da post yapiyim o zaman : ) O mor dokunuslu ve bengal kaplanli clutch a bayildim, ayakkabilari da koy yan cebime : ) Canim birlikte alisveris yine yapicaz insallah, ben birlikte aldigimiz mor leoparli sali kullandim ucuslar sirasinda : ) Ayakkabiyi sormussun, aslinda ben de platformsuz ve ince topuklu ayakkabilari tercih etmiyorum cok cok begendigim ozel bir tarafi yoksa, aslinda topuklu da cok giymiyorum ama iste dayanamayip hesapli bulunca ozellikle, aliyorum estetik gorunumlerine vurulup : ) Boyle ayakkabilari cok yurumeyecegim zamanlarda giyiyorum, yurumeli ve ayakta dikilmeli sinirim 2 saat : ) Bir de bu zara ayakkabiyi 39 numara almistim 38 i kucuktu, 39 da biraz buyuk ama, icine silikon tabanlardan koydum, hani jel gorunumlu ayakkabinin sadece on tarafina yapisanlardan, onlarla baya rahat oluyor, tavsiye ederim bu cozumu : )

    ReplyDelete

Thank You For Your Comments